Nskyhn Evde emsan granitim var memnunum ama iki kişi için büyük geliyor tek başımayken ya da eşimle iki yumurta kırarken kullanmaya bir şeyler arıyorum. Bu marka çok karşıma çıkıyor kullanan var mı ?
Srdm Nskyhn onu bilmiyorum ama bende bugün karacadan aldım trendyol üzerinden fiyatı çok iyi link bırakayım https://ty.gl/9a7qssr9do
isimyazmakzorunlumu Nskyhn ben influencerların aşırı önerdiği ürünlere çok temkinli yaklaşıyorum. Bunu almadım kötü yorumları okuduğum için. Onun yerine bir tane tefal tava aldım.
mylittlebabym Ben yumurta tavasını kullanıyorum canım bir seu yapışıyor ama pek kaliteli ve dayanıklı değil, kulplarinin altı soyuldu yandı hemen.
mylittlebabym Nskyhn Karaca’nın var yumurta ve bir büyük saplı tava seti o çok güzel graniti baya kalın kulpları sağlam onu tavsiye ederim canım. Karaca gris bio granit diye yazarsan çıkar.:)
Nskyhn Srdm evet tam buna bakiyordum ben de. Acaba iyi midir diye şey yaptım ama granit zaten yıllar sonra ister istemez değişme istiyor daha doğrusu evde ki çok şey değişim istiyor. Kasmamak gerek lazım sanırım 😂
Srdm Nskyhn evet bende öyle düşünüyorum en iyisi dökümler ama fiyatlar malesef çok pahalı😃 eskileri yine atmayıp bozabilecek seyler için kullanıcam bende bunları daha özenli kullanırm 😂
Aybike0112 Nskyhn https://ty.gl/vessd29fwv benim bundan ama trendyoldan almadım ama çok memnunum karacadan çok çok iyi
Dematrions Bende aldım indirimden ,2 kişi için ideal ama kulpları aşırı ısınıyor .insanın elini yakıyor
Nskyhn isimyazmakzorunlumu ya demi ben de şüphelendim burada sorayım dedim Tefal çok iyi ama evde tavam var yedek küçük arıyordum