O1gencanne Güzel anneler bu doktordan memnun kalan doğum yaptıran varmı? Bende bu doktora gıdıyorum şuana kadar guzel ılgılendı doğum nasıl bılmıyorum.2. Gebeliğim.fikir verirmisnz🥰🥰
O1gencanne Aselim_annesi esra yeni sanırım ya.genc bı doktor.ılgısı falan cok hoş.konusması anlatması.ama doğumda nasıldır bılemem.merakımdan sordum🙈🥰
betulebrar61 Ben Ersoy Sultanbeyli bediha hanıma birinci bebeğimi yapmıştım muayenelerim falan hep ondandı ebelerimden de doktorumda da memnundum Allah razı olsun