Kızlar merhabalar,
Burda pozitif doğumları okuyunca hep şey derdim keşke benim de öyle olsa diye. İnanmak ve pozitif olmak şartmış gerçekten. Çünkü ilk gebeliğim çok zor olmasına rağmen bu gebeliğimde ön yatgıyla yaklaşıp korkmadım sadece sancılarımı bekledim. Doğumdan bir gün önce 2 Eylülde doktor kontrolüm vardı ve 39+2 ydim. Doktor salıya kadar bekleyelim gelmeyecekse ilk doğumun gibi suni sancıyla başlatalım dedi. Bende çaresizce kabul ettim ama çok dua ettim inşallah o zamana kadar sancım kendiliğinden gelir diye. Benim 40 dan sonra bekleme şansım yoktu çünkü oğlum 3 yaşında bırakacak kimsem yok 40 doldurtuktan sonra 2 güne bir gelmemi doktorum istedi. Ben haftada bir zar zor gidem birisiyim o yüzden mecburiyetten kabul ettim. O gün her zamanki gibi çok yürüdüm eve geçtim uyudum ve sabaha karşı midem bozulmuş hissiyatı geldi tuvalete gittim ishal olduğumu farkettim sonra hafif adet ağrıları olduğunu düşündüğüm ağrılar girdi ama düzensiz sancılardı dakika tuttuğumda. Uyuyamadım ağrılar bastırınca kalktım evimi topladım oğlumun kıyafetlerini ütüledim hazırladım. Her yeri temizledikten sonra sıcak bir duşa girdim sancılarım artık 10 dkya bir düşmeye başladı. Saat 5 ten 10 kadar sancıları evde çektim. Artık eşim gitmemiz gerektiğini düşündü ve hastaneye geçtik. Hastanede açıklığıma baktıklarında 7 cm olmuştu kızlar😄 suyumu patlatmaları alttan muayene sıklığıyla odaya geçmeden 1 saat içinde dünyalar güzeli kızım doğdu ve ben hala şoktaydım. Çünkü suni sancı insanı doğumdan soğutan bir olaymış ben kendi sancılarımla son 10 dk suni sancıyla doğurdum resmn. İyi ki burdaki hikayeleri okuyup evde sancılarımı beklemişim. Şu an ikimizde iyiyiz. Allah 2. Kez yaşattı bana dileyen herkese yaşatsın bu güzel duyguya sevgiyle kalın kızlar💜