Mervemihra Hamile kalmak istediğimde ilk önce kadın doğuma gitmiştim yumurtalıklarima baktırmak için o zaman doktor bana rahmimim kalp şeklinde olduğunu söylemişti böyle olan ya da böyle bir şey olduğunu bilen var mı normal doğumu etkiler mi
Deletedmom_51 Mervemihra benim üstü aşağıya doğruymuş rahim filmi çekildim orada göründü kalp şeklinde benimki de. Ben dedim ama bu sadece erken doğuma sebep olabilir ama çok da olacağını sanmıyorum dedi. Başka bir şey demedi
Busragy Mervemihra ben hamileyken söylemişti bir doktor ama sonrasında gittiğim hiçbir doktorun dikkatini çekmedi söylemediler bile. Önemli bir sorun olsa hepsi söylerdi diye düsünüyorum.
3babymom Mervemihra benim öyle iki çocuğum var şuan 3 e hamileyim korkmayın bdnde sıkıntı olmadı çok şükür
Elisarli Mervemihra benimde öyle kalp şeklinde ve perdeli rahmim hamilelik döneminde herhangi bir sıkıntı yaşamadım doktor bebek erken gelebilir bu yüzden demişti fakat 38.haftadayım hiç sorunum olmadı çok şükür