Merhabalar şeker yükleme testi için ne düşünüyorsunuz kimler yaptırdı kimler yaptırmadı ve sebepleriniz nelerdir ? Şuan 16. Haftadayım ve zamanı geldiğinde yaptırıp yaptırmama konusunda biraz kafam karışık . Tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🌺