fatmaa37demi5 Aysen26 kestirilir tabi ki. Yok bebegin ömrü falan kısalır hepsi hurafe ya..vallahi benimkini hatta eşim kesti çok uzundu yine uzadı yine kwstircem
karakalem Aysen26 biraz daha zaman geçsin doğuma yakın ben de kestiricem uzun saçla uğraşmak istemiyorum
fatmaa37demi5 Aysen26 gerçekten etrafımızı dinlersek bizim 9 ay evde oturmamiz lazım. Hiç şey yapmayın. Allahin verdiği ömrü saç mı karar verecek.
siriniko2511 Aysen26 sordum soruşturdum zararlı bir madde değil. Sadece kurutma ve sürme aşamasında solumamak için maske taktım ve kuaför işlemi dışarıda yaptı
AslanBebeginAnnesi Aysen26 ay tabiki kestirilir 💆🏻♀️ oldu olucak tırnaklarımızı da kesmeyelim kaşımızı da almayalım hahahaha 😂😂 ben her ay iki üç cm ucundan kesiyorum
Sun-07 Keratin içinde kanserojen maddeler var yalnız. Çıkan dumanı solumamanız gerekiyor. Boyadan daha zararlı.
siriniko2511 Sun-07 solumadım zaten maskeyle birlikte işlem dışarıda yapıldı. Doktoruma sordum hiçbir sıkıntı olmaz dedi