Tubakskn11 valla ben 7 ay önce doğum yaptım 37 haftalıkken perdelerden halılara dipbucak temizlik yaptım doğum olana kadarda gün aşırı süpürgemi yapıp tozumu aldım. Ama doğum için kayınvalidem geldiğinde 20 gün bende kaldı afedersiniz ama heryeri bok götürdü. Hiç dikkat etmedi balkonda iç dememe rağmen mutfakta yattığı odada sigara içti ben görmeden. Ve giderken öylece bırakıp gitti. Eğer kayınvalideniz yada anneniz dikkat etmicek birisyse doğuma gelip gittikten sonra yapın derim inanın zor olmuyor yenidoğan bebişler sürekli uyuduğu için işinizi yapabilirsiniz kolayca. Ben pişman olmuştım bebeğim 20 günlükken o gidince en baştan tekrar yapmıştım tüm temizliği hem benim ruhumada çok iyi gelmişti