ramonun_annesi Kızlar ben önce Masal koymak istiyorum demiştim ama sonra eşimle ortak karar verdik inşallah hayırlısı ile kızımıza Nisanur adını koyacağız sizce nasıl önce Nisa dedik aslında sonra yanında Nur koyalım dedik🥰♥️