Yasemin1_ 10 günlükken yaptırdım doktorum en uygun zaman dedi, şuan 14 günlüğüz. Sadece sünnet sonrası ilk çişi yaparken ağladı o kadar da olur zaten ; sonrasında çok şükür hiç problem olmadı. Iyileşti bile diyebilirim şuan. Ne kadar erken yapılırsa o kadar az his oluyor gerçekten.