ada1010 İlk defa yapıyorum . 3 eylülde regl oldum 6 eylülde bitti. 6-8-10 eylülde korunmasız birlikteliğimiz oldu. Tam net kırmızı çizgi mi çıkması gerekiyor ovulasyon testinde ilişki günü için birde testte çift kırmızı çizgiyi görür görmez ne zaman değerlendirmeliyiz yardımcı olur musunuz [https://imgyukle.com/f/2022/09/11/ngeFGq.jpg]
Dmrbs18 ada1010 ovuslayon gününde iki cizgininde koyu kırmızı olması lazım ve köyü kırmızıyı gordugünde o günü ve ard arda 3 gün değerlendirmen gerekiyor
Dmrbs18 ada1010 bide intgramda bir bebeğin günlügü sayfası var ebru ceylana ait hem satışını yapıuor hemde bilgi içerikli sayfaya bakmanı tavsiye ederim canım
Yaren00000 ada1010 yumurtlama yok teste ikisi aynı koyulukta olunca o gün ve arkasındaki 3 günü değerlendir cnm
ednrb Yumurtlama zamanında iki çizgininde tam kırmızı olması gerekiyor. İki çizgide net kırmızı olunca yumurtladığınız anşamına gelir onu gördükten sonra 3 gün değerlendirmeniz gerektiğini söylüyorlar
ada1010 Dmrbs18 teşekkür ederim çift çizgiyi görünce 3 gün boyunca ard arda mı değerlendirmem gerekiyor
Yaren00000 Balsesos evet bende bu testlerle hamile kaldim 3 yıldır deniyorduk olmuyordu çok şükür rabbim kısmet etti şimdi 37. Haftaya girdik bile