HurremSultan Kızlar kalcam aşırı wgriyor batiyor acile gitmem gerekirmi? 25+2 günlük hamileyim. Hastane de uzak😟
cahillesohbetikestim HurremSultan bilemedim ki balım benim oluyordu ama hep olduğu için önemsememiştim
Lavanta27 HurremSultan ilk defamı böyle oldunuz? Dayanılmayacak kadarsa gidin derim .Doktorunuzla konuştunuzmu?Solunuza yatın sakinleşin belki geçer dinlenince🙏🏻
Misssitare HurremSultan Bende de oldu oturamadım, yatamadım. Biraz yürüyüş yaptım, magnezyum ve süt içtim iyi geldi.
HurremSultan Lavanta27 kızımda doğumda kalcam ağrımisti böyle dayanamadım hastanedeyim wimdi nst de bekliyoruz😕
cahillesohbetikestim HurremSultan dualarım sizinle balım kaç haftalıksınız sağsalim güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰
Lavanta27 HurremSultan çok geçmiş olsun inşallah herşey yolundadır.Dinlen kendini yorma .Baskı yapıyordur annesi☺
HurremSultan cahillesohbetikestim cikti çıktı yawrum Allaha şükür birsey yokmus dinlen dedi birde magnezyum verdi🤭 kaynanalar gelmişti dün gece bırakmadım bende kalin dedim hem gece hem sabah yorulunca aşırı yoruldum sanırım 🥺 Allahtan kaynanam iyi biri de saolsun ben kötü olunca diğer şeyleri o yapmış
HurremSultan Misssitare bende yoktu işte birde aynı ağrıyı doğum anında yaşadığım için korktum açıkçası 🥲 Ama şimdi korkulacak birsey olmadığını ve magnezyum içmem gerektiğini öğrendim. Yarın başlarım artık içmeye ♥️
cahillesohbetikestim HurremSultan ay o magnezyum eksikliğinden oğlanda her yerim acırdı uyuyamazdım Allah’tandır son haftalara yakın olmuştu bunda şimdiden başladı 😁 dikkat et kendine balım
HurremSultan Minikalbim111 valla bilmiyorum kuzum pazar olduğu için eşim yarın alayım bugün yer qramayalim dedi şuan işte uykusuz kaldım benim icin🥲 daha fazla kalsin istemedim. Yarın alınca söylerim unutmassam
Minikalbim111 HurremSultan tamam Allah’ım hayırlı bi şekilde kucagımıza almayı nasip etsin 🥰cinsiyetiniz nedir