Merhabalar sormak istedıgım o kadar cok soru var ki kızlar ben 6 gün önce hcg testi yaptım 138 çıktı en son adet tarıhm 27 Temmuz du sonra doktora gttım doktor henüz bsy görünmüyor daha ck yenı dedı sağlık ocağı desen hıcbsy söylemedi anlamadım gebeyim bı onu anladım kaç haftalık kımyasal gebelık mı boş gebelıkmı cok merak edyorum baya erken ogrendım heralde keske erken öğrenmeseydim meraktan catlıcam tekrar doktora gidene kadar içimi rahatlacak bsy soyleyın ne ne olur bu arada tekrar testler verdım ben 5 gun önce tam kan sayımı 268 çıktı hcg degerıyle aynı seymı bu arada