Merhaba banada plasente previa teshısı konmustu ağır eşya kaldırma demişti doktor dediğini uydum fakat 21 haftada aşırı fazla kanamam oldu 2 gun hastanede yattım şuan gunde 4 tane progestan hapı içiyorum doktorum ağır kaldırmamı ,eğilip uzanmamı ve bol bol yatmamı söyledi şuan 28. Haftadayım bebişin eşiği yukarı çıkmadı .yukarı çıkmaması durumunda normal doğum olmadığını 37. Haftalıkken sezeryanla alınması gerektiğini söyledi