Melek63 Gmzbiri inşallah şu saçma isim furyası sona erer 😖 benimde büyük kızımın ismi Fatime, 30. Haftadayım bir kızım daha olacak inşallah Amine, Mihrimah, Azra gündemimizde
Gamzeatasoy Gmzbiri benimde kızım olacak hayırlısıyla gelsin bebisler♥️ Biz Umay Ada koymayı düşünüyoruz bakalım nasip sonradan değişmez umarım 😅
Gizemkptn41 Kızımız olsaydı istediğimiz isimler Zeynep Elif Meryem aslı öykü Hazal Ama daha çok Kuran’da geçen isimlere odaklanmıştık en çok ta zeynebi istedik babasinin süsü demek birde😍😍
ilaydaaltann_ Sağlıklı olsunlar ama kızım olursa betül koymak istiyordum ama kumsal da hoşuma gidiyor.
Melek63 MomSes Aile nasılsa çocukta yüksek ihtimal öyle olur. Yok memnun olmazsa değişme yöntemi gayet kolay canım 😉
pembefiyonk Bade, Sadem, Parla, Aymila, Göknil, Mihra bütün ilginç ve beğendiğim isimleri yazdım 😄 siz de benim oğlum için isimler önerebilir misinizz teyzeleri??😅
Deletedmom_2 pembefiyonk ay kiz bade ne ya. Disarda görsem ismiyle surekli dalga gecerim kendimi tutamam heralde 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Deletedmom_2 pembefiyonk ya 🤣🤣🤣🤣🤣 daha geçen gun burda birine dedim ki cocuguna bade ismini koyan var. Ya canim renkler ve zevkler tartisilmaz ama yani çocuğuna kimse füze, saksı falan diye isim de koymaz ya. Bade şimdi çocuk ismi olarak kullanilan bir isim degildi açikcasi cocuk ismi olarak ne zaman kullanilmaya basladi bir fikrim yok ama her gordugumde elimde olmadan guluyorum🤦♀️ aklima kuriyemis geliyor yemiş ismi yani
pembefiyonk Deletedmom_2 siz yanlış telaffuz ediyor olabilir misiniz? 😄😄 söylenişi gayet hoş bence biraz algıyla alakalı kuruyemiş hiç aklıma gelmezdi 😀
Deletedmom_2 pembefiyonk bilmem ben esime sordum bade diyince aklina ne geliyo diye yemiş degil mi dedi. Istersen çevrende bi dene canim 🙃