Hilal3451sen Kızlar şu an 6 aylık hamileyim bugün halsizlik hafif baş ağrısı yememe isteği oldu. Sizce normal mi başına böyle durum gelen varmı. Bebeğe zararı olurmu. Yediğim bisey dokunmuş olabilir mi
Tgcee Hilal3451sen zannetmıyorum ben dokuncagnı bosuna evham yapmayın sızı anlıyorum ben olsam bende oyle dusunurdum ama hamıleler genel olarak oyleyız belkı kan sekerınız dusmus olablır
Tgcee Denizpekdal evet belkı tuzdan olablır kızlar bende kısırı merak edıyom bulguru pişirmiyoruz demlıyoruz ya kısırın bı zararı olurmu
Hilal3451sen Tgcee internte baktığımda canm bulgurun bi sürü faydası var tabi doktoruna sormalsn. Çığ köfteyi merak ediyorum bnde
Tgcee Hilal3451sen olmaz kuzum Allahın ıznıyle bırdakıne Az yersın ya cıgkofte zararlı ozelıkle etlı olanı ama haberm yokken yemstm
Hilal3451sen Tgcee inşallah bisey olmaz güzel.hamile allahım sağlıkla kucağımiza aldığımız günü göstersin aminnnnn😊😊😊
Rasev Daha taze hamilesiniz) oluyo oyle seyler bebeginize hicbi zarari yok daha o sizin kaninizla besleniyo