sevilk Ben 🤚 Bir öğlen bir akşam yemek yerdim yıllardır ama arada canım çok abur cubur isterdi nadiren de olsa yerdim bu sefer de fazla kaçırırdım. Gebelikte kahvaltımı güzel yapmaya başladım, ara öğün alışkanlığı edindim. Sağlıklı ve doyurucu öğünler hazırlayınca tatlı krizleri de gitti. 16.haftaya kadar hiç kilo almadım sonra ramazan girdi gece yemeye başlayınca kilo da aldım bir ara birden 3 kilo aldım çünkü çok tatlıya düşmüştüm meğerse gebelik şekerim çıkmış🙄 25.haftadan beri diyet+insülin kullanıyorum ve 37+4 oldum toplam 6 kilo aldım şimdiye kadar. Diyetisyen desteği de aldım siz de bu şekilde ilerleyebilirsiniz diyetisyene gidince daha düzenli ve bilinçli yiyiyorsunuz, daha verimli şeyler yediğiniz için gereksiz kilo almıyorsunuz. Bir de ara öğün alışkanlığı edinmek çok işe yarıyor. Yemeklerden iki saat sonra kuruyemiş, süt ve küçük bir meyveden oluşan ara öğün yaparsanız çok iyi tok tutuyor şekeriniz düşüp yemeğe veya abur cubura saldirmazsınız.