Merhaba Kızlar🌷Reglim gecikeli 9 gün oldu+pcosda var.Dün akşam kaset test yaptım silik çizgi çıktı.Bu sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım ama negatifti.Hamilelik belirtilerim de var.Başınıza böyle bişey geldimi daha önce?Düşüncelerinizi paylaşırmısınız.