GizemCengiz sirkenin asit oranı göründüğünden fazla ve saf halde yaptığın için demiştir . sirkeyi normalde salata vs kullanıyorsun . Limona gelince asirisi zararlı kanı civiltiyor bak asirisi diyorum :))) bende bazen tüm bir limonu tuşlayarak yiyebiliyorum oda ayda yılda bir erkem doğum riskim var cnk ve kan sulandırıcı kullanıyorum ve şöyle düşün yediğin içtiğim soluduğum hava bile sakıncalı ona kalırsa o zaman biz doğuran kadar aç yaşayalım:))) saf halde tüketmeye çalışın mide yanması ve hazımsızlık dışında bir sknt olmuyor :)