Ben şubatta ve nisan da düşük yaptım 5 ay oldu ben tiroid hastasıyım hap kullanıom 18 yaşından beri şimdi 28 yaşındayım . Doktorlar tiroidden dolayı düşük yapmış olabilirim dedi.
Ama şuan içimde çok büyük bir heyecan var bu sefer hamile kalcakmışım gibi gelio bana . Kan tahlili bırakcam bi kaç güne inşallah bu sefer değerlerime düzgün çıksın inşallah dua edin bana lütfen.. içimde heyecan var vallahi neden acaba 😕🤲🤲🤲