35 haftada bebek hareketleriniz nasıl? Benim gibi bebeği tembel olan var mı?🙁 Hiç sert hareketleri yok sadece kımıldanıyor karnım dalgalanıyor bir de sol tarafıma ayaklarını dayıyor itiyor. Nst de sıkıntı çıkmıyor gelişimi de gayet iyi maşallah. Bu arada kız bebiş. Doktor 12 saatte 12 hareket yeterli diyor o kadar ediyor zaten çok şükür. Genelde çok hareketli olmasından şikayet edilir merak ediyorum bebişi benim gibi olan var mı?