vaveylaaa19 o haftalarda ben de hareketsizlik hissedip korkup gitmiştim acile doktor demişti gayet iyi sadece sen hareketliyken o uyur dinlenirken hissedebilirsin hareketlerini diye , endişelenme ama çok uzun süre hareketsiz hissedersen mutlaka git görün yine de için rahat etsin bilirim çünkü insanı nasıl huzursuz ettiğini