Ruvyda1 bende 6 aydan sonra sürekli hastane ev arasında gidip geldim çok çektim hem kum döktüm hemde taş düşürdüm sanki doğum sancısı gibi o ağrıyı bilirim Allah yardımcın olsun canım kum dökmek için bitkisel şeyler içmeni tavsiye ederim bebeğe zararı olmayan şeyler çok su iç umarım en Kısa zamanda döküp kurtulursun hastaneye sancım car diye gidiyordum nst ye bağlıyorlar sancın yok diyorlar deli oluyordum kar kıyamet her gece yollar buzlu ne Yalova da ne Bursa’da gitmediğim hastane kalmadı sonra bir gece acilde bi bayan sen kum döküyor olabilirsin dedi işlek defa idrar tahlili yapan bi doktor çöktü karşıma serum taktı sonuçlar çıkana kadar serum çok iyi geldi ve o günden sonra geceleri sancım tutunca hastaneye gidip kendime serum taktırıyordum ağrımı alan yek şey