Elif_cyln 2 emzirme döneminde gögüs kalkanı kullandım. Çamaşıra temas etmeyip hava aldığı için iyileşmesi hızlı oluyor. (Aventinkini ilk doğumda kullandım, bu doğumda trendyoldan muadilini aldım. Hiçbir fark yok gayet iyiydi ve fiyatı uygundu.) Kendi sütümü sürüp kalkanı takıyordum, emzirmeye başlarkende önce kendi sütümle ıslatıp yumuşatıyordum ucunu. Bide kahverengi kısmın verebildiğiniz kadarını verin bebişe sadece ucunu verirseniz hiç işe yaramıyor. Birkaç güne acısı yavaş yavaş azalıyor alışınca gögüs pedine geçtim. Çok geçmiş olsun, şimdiden keyifli emzirmeler 🥰🥰