Kızlar preeklampsi geçiriyorum hem tansiyonum yüksek hem idrarım da protein kaçağı var 29+4 günlük hamileyim. Erken doğum riskim var 3 saate bir nst giriyorum takip altındayım.. bu şekilde olup kaçıncı haftaya kadar gittiniz başına gelen var mı ? Doktorlar fazla ilerletemeyiz diyorlar ama merak ettim.
Bu arada bebeğim 1300 gram kilo aldırmam lazım biraz da olsa tavsiye edeceğiniz bir şeyler var mı ? Süt , muz , fındık , fıstık , ceviz , kaju gibi şeyler tüketiyorum beslenmeme dikkat ediyorum. Biraz öneri istiyorum ayrıca bol bol dua 🤲🏻😌 içim çok sokıntılı görenler lütfen dönerse sevinirim