yagmurefe Az önce muayeneye başka bı doktora gittim 12+4 haftalık rahim ağzına doğru plesanta pravia dediler nedir bı sorun teşkil eder mi başına gelen varmı
Gulcann_ tuba-berfin yagmurefe Bende 16 haftamda bebeğin eşi rahim ağzına yakındı kanama faln olmadı progestan kullandım sürekli ayağım yüksekte olacak şekilde uzandım 24 haftada detaylı da yukarı çıktığını öğrendim
xy- yagmurefe zamanla yer değiştiriyor. Benim 34. hafta civarında düzelmişti. Hiç dinlenmedim kmlerce yol yürüdüm birşey olmadı çok şükür. Olacağın önüne geçilmiyor ama yine de sen dikkatli ol. Minik bir kanama görürsen dahi hemen doktora git
tuba-berfin 16.haftada doktor bana da kanamam olunca söyledi yat dinlen 24.haftaya kadar döner dedi dönmezse de en kötü ihtimal normal doğum yapamazsın dedi suan 20.haftadayım doktora gideceğim insallah dönmüştür
yagmurefe Gulcann_ ben çalışıyorum kendi doktoruma gideceğim insllah iki gün içinde isimde Agir bu doktorda dinlen dedi İnşallah bir sıkıntı olmaz
Haticeeklyc Ben 34+3deyim bugün eşin rahime yakın olduğunu söyledi. Sezeryan öneriyorum dedi. Neden aşağıda olur bir bilginiz var mı