ayse3452 Selda0835 vallaha bende 37+2 haftalıgız ıkı gundur aynı durumdayım ıshalımde var akıntım var
Selda0835 1yenianne 39+2yim dün ilk defa ilişki denedik korunmasız geceden beride her peçeteye sildiğimde akıntım geliyo normalde böyle gelmiyodu
1yenianne Selda0835 zamanınız gelmiş bir doktora görünün bence açılma olmuş olabilir ilişkiyede girdiyseniz
Kubranur11 Selda0835 ilk defa mi norml dogum icin hergun korunmasiz iliski olmasi cok faydali 35 ten itibaren ..bi riskiniz yoksa hergun iliski olmasi cok iyi korunmasiz
Selda0835 ayse3452 bende ishal ara ara oldu hep 2 haftadır Bi kabız Bi ishal vuruyordu amabu kadar akıntı ilk defa var
Selda0835 1yenianne valla bilmiyom ki sancım yok diyom bekliyim çarşamba kontrol var sadece ara ara rahmimi açıp çıkacak gibi aşağı baskı var
Selda0835 Kubranur11 ya benim düşük tehlikem olmuştu 3 ayda falan sonra bidaha da ilişkiye girmedik Bi kere denemiştim yapmamıştım valla dün ilk defa denedik canım yandı hatta sırf açılmaya yarıyo diye dayandım
Kubranur11 Selda0835 anladim canim hergun olmasada gun asiri korunmasiz iliski fena olmaz yine doktoruna danis istersen