DamlaDefne Selam hanımlar 36+5 olduk dünden beridir karnım kasılıyor ve inanılmaz bir gaz durumu mevcut hareket ettikçe hafifliyor sanırım doğum yaklaşıyor 20sinde sezaryen olacak öncesinde gelmez degil mi 😄
Kleopatra- DamlaDefne Gazdan da kasılma oluyor. Toplanma diyelim daha doğrusu. İnşallah erken gelmez minik, ama az kalmış zaten sabreder diye umuyorum.😂🌸