ZeMur Merhaba hanımlar 5+4 yeni gebeyim. 5 gündür pembe lekeler geliyor. Hemşireye sordum yerleşme kanaması olabilir sıkıntılı bir durumun yok dedi. İlişki sonrası lekelenme arttı buda beni endişelendirdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu bu normal mi ?