Pikachuuubaybi Bu hafta baya vajinaya baskı hissediyorum hafif hafif ittiriyor kendini normal mi 33. Haftada gittim kontrole yerleşmiş dedi doktor ama rahim ağzı kapalı dedi 36 da gidicem tekrar normal mi bu haftada ittirmesi vajinaha baskı yapması
Noname9492 Pikachuuubaybi benimde 34 haftalık vajinama baskı yapıyor özellikle geceleri uyandığımda zor yürüyorum çatı ağrısı oluyor bence normal. Doktorum en son aşağıya bayağı yaklaşmış ağrın olır dedi😢
Nare09 Pikachuuubaybi sabah resmen inleyerek uyandım. Bugün tam olarak 34+0 haftalığım. 30. Haftadan beri vajina ağrılarım var ama gittikçe şiddetleniyor. Sabahları yataktan kalkmaya korkar oldum.
Cananyildiz Pikachuuubaybi normal benimde öyleydi 35te gittigimdr kafasını kanala yerleştirmiş dedi doktor. Resmen vajinamda hissediyorum ve çok zorlanıyorum 36+3 🤲
Ozge806 Pikachuuubaybi biz de 33+1 olduk. Aynı şikayet bende de var. Ayın 19unda kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz.
Pikachuuubaybi Noname9492 olabilir erken doğumu tetiklemesinde daha kıyafetlerini de hazırlamadım henüz
Pikachuuubaybi Nare09 sizin daha erken başlamış ben 33 den beri baskı hissediyorum şiddetlendiği zaman dik oturamıyorum bazen
Noname9492 Pikachuuubaybi hazırlıklarına başlayın çok zor oluyor her geçen gün malesef🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin İnşaAllah minnoşlar💓
Nare09 Pikachuuubaybi benim bebeğim son kontrolümde yani 32+5 de tersti. Bu sabahki ağrımla acaba bebek dönüyor mu diye düşündüm.