selvaurnn_ benim ikinci gebelik ikinci kızım Allah’ın izniyle İnan benim de karnım yok son ay belki çıkar ama inan çatlak çok olmuyor ilk gebelikte çok azdı oda geçti bakalım bunda nasıl olucak bu yüzden iç karın genişse şanslısın çok kötü çatlayan oluyor böyle güzel sağlıkla doğsun bebiş 🥰🤲