Crnn_1 Markete gittim poşet biraz ağırdı arabaya kadar taşıdım sadece karnımda batmalar var ağrı var normal mi çok korkuyorum
Ahsenmom Crnn_1 Keşke kaldırmasaydin birşey olmaz ama tedbiri elden bırakmamak lazım. Gene de için rahat etsin diye doktora gidebilirsin. Ben olsam giderdim yani
Ask_hosmus Crnn_1 ayaklarını havaya dik uzan kanamam olursa gidersin, ben hergün yatak döşşek kaldırdım bişey olmayınca olmuyor kuzum korkma dinlen geçer ağrın geçmezse gidersin, geçmiş olsun 🌸