36 haftadan sonra enerjim çok düştü sürekli uyumak istiyorum bişey yemek istemiyorum hiç zırla mutfağa arada gidip 1.2 lokma atıp geliyorum ve sürekli yatmak uyumak geliyor ama uyudukça çok daha kötü oluyorum mallaşıyorum resmen 😂 onun haricinde hiç sıkıntım yok ama bu enerji düşüklüğü beni iyi etkilemiyor sizde nasıl geçiyor bu süreç