Selam kızlar. Arcelik marka süpürge kullanıyorum cok memnundum aslında ama birden bire emiş gücü düştü. Çok az çekiyor. Torbasını değiştim filtreleri yıkadım boruları temizledim ama yok düzelmiyor. Başına gelen var mi tamire götürsem farklı birsey yapılır mı acaba . Tam doğum üstü yenisini almak da zorlayacak beni canım sıkıldı yaaaa 😑