Gamzemree yok yaaa öyle abartılacak bişey değil bence benim canım çok tatlı ama doğurdum yani hemde sezeryan sonrası normal doğum yaptım, yani sonuçta vücudundan bir insan çıkıyor çok normal ama nefes çalış ıkınma videoları izle herşey senin elinde doğum sürecini kısa tutmak da senin elinde bol hareket et sancı sırasında bebeğin yer çekiminden faydalanmasını sağla, sancılarını nefesle karşıla bak nasıl kolaymış diceksin, aaa en önemlisi pozitif ol🌸