gamzeozer16 bizde 32+3 üz amaa kontrolümüz 34 te sabırsızlıkla bekliyoruzzz bide doktor değişikliği yaptık bakalım prenses nasıl bu gidişimde Sezeryan istediğimi söylicem gün de verir büyük ihtimal çok heyecanlıyım kendimi işe verdim günler geçsin diye 😂❤️❣️