NilAda16 Merhaba kızlar, 2-3 tane 5li hastane çıkışı alacağım. Erkek bebekler işin maalesef kızlar kadar güzel seçenekler yok gibi:) siz aldıgınız takımları paylaşır mısınız diğer annelere de fikir olsun🥰
1Gunes NilAda16 aziz bebe markasının erkek bebek takımları renk olarak da desen olarak da çok güzel. 15+2 hamileyim cinsiyeti bilmiyoruz hünüz göstermedi ama bakmanızı tavsiye ederim trendyol ve hepsiburada da var .
Serap-Yigit [https://www.e-bebek.com/bebbek-organik-5li-askili-hastane-cikisi-p-22ybbeuset007003](https://) bunun zürafalı olanını aldım ben. İnşallah açılıyordur. Çok beğendim dün yıkadım hiç bir sorun yok
Serap-Yigit [https://www.e-bebek.com/bebbek-yenidogan-erkek-bebek-10lu-battaniyeli-hastane-cikisi-p-22ybbeeset005002](https://) Bunu da çok beğendim aldıklarımdan biri de bu
Serap-Yigit elifbln ben yıkadım ütüledim hiç kötü değil. Eski bir anayım zaten 8 buçuk yaşında oğlum var. Kumaş kalitesi çok güzel ben çok beğendim 🌸