Hatice08 yaa zaten psikolojik oldu her dokunduğum şeyden sonra elimi yıkadım mı acaba diye düşünüp duruyorum bana diyolar bişey yiyince vücuduna dokunma bebekte leke olur diyolar, yada canının istediği şeyi yemezsen bebekte öyle lekeler çıkar diyolar çok sinir oluyorum ne yani benim kışın canım karpuz istese bulamasak yiyemesem nolacak çocukta karpuz kadar lekeler mi çıkacak 🤔🙄