Shr_ ben de 36+6 oldum. Çok normal bir durum endişelenme. Bende de sık sık oluyor. Hatta dün gece kasıklarım ağrıyordu bebek vajinaya baskı yapıyordu. Dedim acaba doğuracak miyim 🙂 bugün de düzensiz bir şekilde o baskıyı hissediyorum. Ama gelecek gibi görünmüyor 😮💨