Merhaba arkadaşlar yaşayan var mı diye merak ediyorum ilk önce çok açık renkte bi kan geldi ama akıntıyla birlikte arkasından da kahverengi bi akıntı oldu aslında bu benim ikinci gebeliğim 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim henüz kontrole gitmedim randevu aldım yarın gidicem ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım yaşayan var mı ?