Melek2019 Hayırlı olsun gözün aydın canım.Ben de 5 yıldan sonra tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım.Şuanda 24+4 olduk hamd olsun🤗Kasık ağrısı ilk aylarda çok normal.Normal gebelikle farkı yok zaten.Endişeni çok iyi anlıyorum😊Ama için rahat olsun.Rabbim sana onu nasip edecekse zaten bişey olmaz.ilk 3 ay özellikle çok önemli.Tedbirini al, takdir Allah'ın inşallah 🤲