Kızlar son adet tarihim 28 Temmuz
Geçen hafta pazartesi gebelik testi yaptım pozitif çıktı
Kan testi vermedim direk doktora gidelim diye düşündük
Dün doktora gittik verdiğim tarihlere göre 6 haftalık gebe olmalısın dedi normal ultrasonla baktı
Görüntüye göre 4 haftalık hamilesin bebek daha küçük tarihi doğru verdiğine emin misin dedi evet doğru verdim dedim
O zaman ya geç döllenme olmuş ya da düşük riskin var senin dedi 😞
Ama yumurtlama zamanını düşünecek olursam zaten adet dönemi ve sonraki hafta hamile olmuyoruz böyle hesaplayınca dört hafta çıkması normal olmuyor bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız ?