Arkadaşıma bebek hediyesi olarak biberon almayı düşünüyorum. Araştırdığım kadarıyla avent en iyi marka. Bpa falan içermiyor. Hangisini alsam bilemedim. Bebeği erkek olacak. Doğmadan antikolik biberon almak ne kadar mantıklı ? Yoksa direkt normal bir avent biberon almak mı ? Kendime almayacağım için çok detaylı araştırmamıştım bu konuyu. O yüzden pek Tecrübem yok. Yardımcı olursanız sevinirim