Kızlar kaç aydır çay içmiyordum birkaç gündür günde iki fincan olarak tüketiyorum. Ama içtiğime bin pişmanım. Hemen olmasa da içtikten sonraki öğünümde kalbim çok hızlı atıyor sanki ruhum daralıyor ayakta dahi duramıyorum soğuk bişeyler yiyip içmek istiyorum. Bunun sebebi ne olabilir sizce. 13 haftalık hamileyim. Normalde de oluyordu. Kahvaltıda özelikle sabahları. Fenalık basıyor sanki kalbim yerinden çıkıcak gibi😒