Mer2ve tamamen bunye meselesi ben sezaryandan sonra hic sorun yasamadim normal hayatima devame ettim oldugum gibi ne tuvalette ne yatip kalkarken bi sorun yasamadim ilk 1. Gün biraz zordu o kadar ben 5. Gün yuz ustu bile uyuyabiliyordum bebegimle kendim ilgilendim ev yemek vs sorun olmadi
Ama arkadasim sezaryan yapti 37 gün yerinden kalkamadi hatta bebegi emzirmek icin bile egilemiyordu esi yardim etmese bebegi alamazdi tuvalete dahi yalniz gidemedi bi müddet
Tamamen bunye meselesi oldugunu dusunuyorum ben