Sezaryenime 9 gün kaldı benim de aşırı belirgin değiller. Başta bende kafama çok takmıştım ama bununla ilgili yazılar okudum videolar izledim. Uzmanlar emzirmenin göğüs ucuyla alakası olmadığını söylemişler hep. Aksine göğüs ucunun emilmesinin tahriş ve yaralara sebep olacağını söylüyorlar. Umarım öyledir🙊😀