Ays21 Merhaba Hanımlar🌸Reglim gecikeli 9 gün oldu.Dün akşam kaset test yaptım silik çizgi çıktı.Bu sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım ama negatifti.Başınıza böyle bişey geldimi daha önce?Düşüncelerinizi paylaşırmısınız
Melisduman Ays21 devlet hastanenin acilinde 24 saat betaya bakiliyor. En dogrusu kanda bakilan. Bence hastaneye gidin.