Mutlu yıllar canım sağlıklı doğumların olsun 🙂 kendini göstermek için mi yapıyo bilmem ama kendine yer açmaya çalışıyo da olabilir 🙂 benimde 4 haftalıkkenden beri kasık ağrılarım var karın bel ağrılarında olabilir 3 ünü çok yaşadım kontrolde sağlıklı göründüğü ve kanama olmadığı sürece korkma 🙂