3 gün önce 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim öncesinde dişim iltihap yapmıştı antibiyotik kullandım arkasından geçmeyince iğneye başladım 2 doz aldım sonrasında gebeliği öğrendim hemen bıraktım ama bu bebeğe zarar vermişmidir bide hala iltihaplanma var dişimde şuan çekim olmaz mı bilginiz var mı