Ozge1234_ çok çok zor bir durum kim ne dese içiniz rahatlayamayacak 4 yıl tüp bebek tedavisi gördük 3 kaybımız var artık herkes evlat edinin niye uğraşıyorsunuz vs diyordu herkesle görüşmeyi kestik hatta ayrılma noktasına geldik sonrasında terapiye başladık bize olumsuz gelen giç kimseyle görüşmedik el ele verdik bir kez daha denedik çok şükür hamileyim inş sağ salim de kucağımıza alırız bu süreçte bana en büyük destek olan işim di iş olmasaydı atlabilirmiydim bilemiyorum gece gündüz çalışıyordum sadece çalıştım ne evle ne de eşimle ilgilendim belki sizinde toparlanmanızda faydası olur