Mucizem_00 E bebekte ki hamak beşik mi alayım, ana kucagı mı otomatik degil tabi normal olanlarından hangisinde bebek daha rahat ediyor emin olamadım, hamak beşik çukur olunca altında destek falan ypmak gerek sanırım
Melike Mucizem_00 Bebeğim 8 aylıkken bu hamağı kullanmaya başladık aşırı memnundum keşke daha önce alsaymışım dedim şu an 11 aylık daha geçen gün kaldırdım çünkü onda uyumak istemiyor artık ama o üç ay elim kolum oldu yani aşırı rahat etmiştim en önemlisi de sallamaktan kurtulmak. Katlanır olması sayesinde de her yere taşıdım tatile,annemlere falan Öneririm 🥲
Deletedmom_8 Mucizem_00 ikisi aynı işlevde değil bence. Hamak normal beşik gibi bişey. Ben beşiği de evin içinde taşırım diye tercih etmedim. Elektrikli ana kucağı aldım. Çokta güzel işlevsel bişeymiş. Sever yatar mı bilmiyorum tabi. Ama cidden çok hoşuma gitti. Kullananlar da aşırı memnun. Salonda falan onu kullanmayı düşünüyorum
Nur123aa Mucizem_00 keşke daha önce alsaydık hamak beşik diyorum şimdi ben doğum yapalı 2 ay oldu çocuk uyumaz sancidan kivranirdi 3 gündür hamak beşik kullanıyorum mışıl mışıl uyuyor hem gazına da iyi geliyor benim tavsiyem hamak beşik
Eylul10 Bence ikisi farklı şeyler ya. Ben ana kucağı aldım. Ama biraz büyüdüklerinde hamak beşik almayı da düşünüyorum